Sunday, May 13, 2007

6 days only....

lagi 6 ari lagi.....huhuh!!.. weekend yg memenatkan coz umah aku skang tgh bezi buat preparation...mak & my bro laks sebok 'memanggil'...oh yaa!!..pagi marin aku pegi pejabat agama utk submit borang nikah aku..then bila sampai..(ni la firts taim aku jejak pejabat agama...)...ramai sgt orang..aku assume org nak kawen..rupa2 nya mcm2 kes la cam kes cerai berai,kaunseling....tp marin mmg ramai luar biasa la coz ada sekumpulan penduduk taman selasih ni x puas ati dgn perlantikan imam baru derang..sampai polis pon ada...opss!..berbalik citer aku td..mujur sesangat coz aku x kene tanya pape lansung cuma ustazah tu tanya samaada aku agree ngan perkahwinan ini ataupon ada unsur paksaan ke...& samaada this is my choose or family arrange ke..pastu sudah..hihih..cepat je cuma by thursday ni aku kene pi amik surat kebenaran utk nikah je... erm...ingat japgi nak kuar bli sikit brg..saje je nak tambah..k la...daaa daaa..dii..diii..duu...duu..

No comments:

Post a Comment