Wednesday, October 28, 2009

Ding Dang Muncul Kembali...

semekom sume...alhamdulilah akhirnya setelah hampir 2 tawon dapat gak aku hapdet blog aku nih...
kira nih malas tahap dewa la..korang mesti nak tau aku punye kisah2 hidup di sebalik 2 tawon kehilangan aku kan?.huhu...(ade ke orang kesah pasal aku?).....

bila aku baca lik post aku yg previous nak tergelak pon ada coz time tu aku lum lagi pegnen n ada anak..n lum lagik dok kat KL..n lum ada keje tetap...but....
now...setelah hampir 2 tawon menyusuri liku2 hidop..alhamdulilah...aku dah ada keje tetap..keje pe?...skang aku da jadik goverment servant..keje under PDRM Bukit Aman as tukangkira..ngeh..ngeh...dah nak setahun lebey la kiranya...

Dan secara otomatiknya juge aku dah dah jadik warga KL hampir 2 tahun..

Dan dah tinggal under one roof ngan my hubby...(dulu kan kitorang PJJ)..

Dan..

Dan..

setelah menunggu selama 1 tahun 5 bulan..at last aku dah pon jadik sorang ibu pada baby yg comels...
Putri Nur Adrianna bt Md Radzi..
Putri kesayangan aku neh lahir pada 20 June 2009 tepat jam 1.10 tengahari secara c-sect..
means,skang putri aku dah 4 bulan lebey...

erm..tu je la sikit sebanyak pasal kesah 'kehilangan' aku selama 2 tahun nih..


ok...
.
.
.
baii!!

No comments:

Post a Comment