Sunday, January 23, 2011

blog mampu jana pendapatan tinggi, betoi ka?

hai uolsss, hepi hepi monday

..

ada bukak berita harian tak semalam??
ada citer pasal blog ni redmummy , sangat gojes ok.
btw, i dah lama follow blog dia nih.
tp bese la, i kan semut merah. manakan sama si burung merpati chewahhhh!!

cantik kan dia?? she's RED, love RED.
i think so la sebab aku tengok sume RED

kene pulak pagi tadi kat hotfm ada topik hangat about blogging
mujur hp kene bar je kalo tak dah lama i call hotfm as usual.
heheh!


for me as a blogger yg dah lama berkecimpung dlm arena berbloggeran ni  *bloggeran??*
sangat best coz kat blog ni macam2 kita boleh tulis,
cam i dulu masa x kawen citer sal preparation nak kawen,
dah kawen citer sal anak pulak.
anyway, nak berblog ni ikut pada tahap kerajinan, ketidaklembapan berokband dan macam2 lagi la.
hey, byk alasan ko bg eyh shaheeza?? pang sedassssss..




kalo u olss nak tau i penah tak hapdet blog setahun.
tu sume adalah disebabkan rumah i takde internet. i semiskin kan. huhh
lg satu masa tu i baru je move ke kl ikot laki i.
then i dapat keje kat bank, banyak la cantekk muka kau nak berblog kalo kat bank ni.
silap hb dapat surat resign, mak tak relaaaaaa ok.






alkisahnya, pas i di terima keje kat pdrm ni la baru boleh tarik nafas lega coz ada internet, opssss..kantoiii...sy pekerja berdedikasi ok.
i pakai berokban senirik. cucuk ke kat gomen punye pc. huahuhhu.
lepuk sedaaasss.. motip kasi alasan durjana cam tu padahal ko memang malas sedunia !



pastu baru la i aktip ber politik  blog sampai la skang,
takde la aktip mana, kalo tak bizi tu boleh la update,
takdenye citer menarek kau memang da bomb kat sini
yg ada citer anak dara aku ja dlm ini blog,
citer atas katil adalah dilarang okay. kuikuikuik..
sini blog U, bukan 18SX.


pastu baru la pandai nak tepek iklan nuffnang kat sini.
alhamdulillah, ada la rezeki kat sini. dapat la hasil sikit2 berblog.
*jangan tanya aku berapa kupang aku dapat!*






tp memang aku hangin pagi ni coz tak dapat nak dengar abes topik hotfm,
aku sempat dengar tang first caller je. btw, aku tau blog apa yg dia maksudkan.
memang betol apa yg caller tu cakap, aku pon everyday akan blogwalking ke situ
tapi dah nama pon blog kan. sukaati dia la nak tunjuk apa pon.
dah jadik amalan dalam donia blog ni kalo ada annoyying yg cakap2 tp at the same time every day terjah blog tu. apa kess??






.....






disebabkan ketidakpuasan aku x dapat dengar topik tu selanjutnyee maka aku pon masuk la page hotfm, ada ulasan aku kat situ *nak jugak kan kau interframe ??*









aku tengok byk jugak kat situ yg promote blog diorang,
so timbul satu idea utk aku meng 'add' blog korang dlm tu.
pasni bole la kita exchange blog ye kawan2???
follow jgn tak follow.


so pada yg aku follow tu sila la terjah blog aku yg masam ni.
tu pon kalo sudi, 
sapa la hamba kan.




ok la, nak mula terjah blog2 dalam fb hotfm td.






bye !
titik.



















No comments:

Post a Comment