Thursday, February 22, 2007

Jadik mak andam ler pulaks!

erm..semalam ada sikit misunderstood ngan abg..ntah la...tp everythings is ok today..aku kasi ayat power sket..hehehhe....kak long dia lak kol tanya kad yg aku tulung buat tu dah siap lom..aku gitau lom siap lg pon..then dia tanya nak apa2 x coz this friday dia nak pi medan..erm..apa yg best ha?....ingat nak pesan kain batik..ngan kain utk buat kebaya..ala,yg sulam2 tu la...ok kot kan?...my MIL lak ada kat umah kak long..saja la tido umah baru dia...aku ngan abg je lom lagi pi sana..tgk aa..kang kalo abg balik bole la aku pi..

wants 2 know wats happened yesterday?......aku jadik mak andam x bertauliah..tau nape?..hihih..aku tulung akak mekapkan kawan dia akad nikah..erm...not bad la...agak ok..cubaan pertama..first mei nanti si Na nak tunang...dia pon suh aku mekapkan..ok la...rasanya bole kut...tgk gambo akusnap tu ok x?..testing dulu kat muka aku..ngeheh...barang pon dah beli sikit2...ingat pas ni anak amik course mekap la...pastu nak try cari course jahit manik..rasa cam bole wat duit lak kalo ada skill jahit beads kan?....aku bab2 jahit ni malas sket...so,nak try la skill menjahit but bukan jahit baju ye..hihi....












No comments:

Post a Comment