Tuesday, February 20, 2007

Rabu yg buhsan..

cuti CNY da abis..huhu..boring siot dok umah je..cuma sabtu tu pegi kenduri kirah..my ex-schoolmate...behtu ahad tu lak umah ekin..my ex-roomate & umah boy..opismate aku...cun gile bini dia...then my activities everyday is tido...zzzz.... tp marin cam ada yg x best coz my mom looks sad..coz why?...i dunno...maybe she's thingking about my sis..agaknya le... erm...bos halfday today..so,hape lagik...raya indu la...haha...tp buring gak tatau nak wat pe padahal keje melambak...PA bos lak cuti sampai next week..aku la yg kelam kabut nanti...ngan nak prepare board meeting la hape la...oh ya!...i heard no increament 4 this year..kalo ada pon maybe sket je...n i heard too that bos nak mintak bonus for 2 months..gila babun tol... increament & bonus mana sama...for me baik la ada increament walaupon sikit coz mende tu have an effect to payslip..bonus sejam pon bole abis...erm..tatau la....so,wait & see la cemane... cik abg aku cam majuk ngan aku..pening betoi ngan pakcik tu sorang..very dun understand me la....kadang2 aku da tatau nak ckp cemana ngan dia..kang kalo silap ckp...bole gado beso..aku da x larat nak gado dah..semakin nak kenuri semakin teruk aku rase..silap sikit je gado..sampaikan kalo aku tgk balik mende kecik pon bole jadi issue...adakah ni dugaan org bertunang...pada aku..sabar..sabar..& sabar je....kang kalo ikut angin aku..mau meletup gunung berapi nih... but for the same time...i'm respect wif my fiance....aku tgk dia sabar sgt ngan my attitude...walaupon kadang2 aku tau tu salah aku...abg,4give me eh....hope when we haven't married...we're understand each other...insyalah...

No comments:

Post a Comment