Sunday, April 29, 2007

19 hari sebelom jadi bini owang!

erm....lagi 19 hari lagi aku akan nikah..mak aii..cepatnya masa berlalu..jumaat aku datang keje tp disebabkan mata aku sakit so aku dapat mc ler...ekekke... huh!..today is a black monday..!cet!..i'm so bored..penat plus ngantuk ..mana taknya dari sabtu & ahad aku & my family bertungkus lumus buat opss bersih satu umah..al maklom je la..kenduri da dekat..cuma tinggal bahagian dapur saje utk di cat.. my fiancee akan balik 3hb ni coz nak setelkan urusan kawen kitorang.borang pon lom amik..takut x sempat alamatnye x nikah la aku..pastu nak bli a few things yg still pending lagik...dia suh aku pilihkan cadar utk dia...pastu nak bli kasut lak utk hantaran... erm..jahit beads kat baju nikah aku pon lom siap lagik..today aku kene amik baju akad nikah abg aku yg ditempah..da siap kot..rasanya la..kang x siap aku bakar kedai tu baru tau..ngeh..ngeh..ngeh... cuma semenjak pat menjak ni i have a little bit worried..yer la...sampai effect myself..kak niza pon ada tego muka aku cam pucat je lately..ntah la...byk pikir kot..aku assume orang nak kawen camni la kut cuma aku nak make sure seminggu seblom kawen aku dah ok.. erm...masa tgh taip ni..nadia buzz aku kat ym..dia cakap ada jumpa my ex bf kat kuantan..huhu..jumpa midah la tu..ekekke...papepon for me la..he's a very caring man... k la....tata..

No comments:

Post a Comment