Wednesday, September 12, 2007

selamat menyambut ramadhan..

akum sume..

korang pose x arini?..ehehhe..me?..x pose pon..jgn jeles:D

mujur gak la start today internet da bole guna..mau seminggu gak la kitorang jd mengong gara2 internet down..ni sume sebab IT dept tgh setup new ofis..ahha!..now,kami dah move ke new ofis..xde la jauh sgt pon dr ofis lama..

oh!..byk mende nak citer nih..(banyak ke?)merdeka day aritu ofis ada buat family day kat teluk batik,lumut..3 days & 2 nights..best sgt coz my hubby dapat ikut..last minute laks tu..heheh..so,honeymoon kali ke 2 la ni...kebetulan laks all of my family pegi bercuti kat sana,lagipon kitorang mmg selalu pegi sana coz my maksu orang sana..so apalagi..kita ENJOYY!!
...
erm...period aku bulan ni delay for 5 days..punya la dok counting..excited sgt mana la tau kot2 ada isi..pegi beli UPT and i've got -ve..tp mujur hubby paham..dia cakap takpe..kang kita usaha lg..tp bang oii..kita kan jarang jumpa?...sedey tau!!..xpe la..maybe xde rezeki lagi kan?..so, skang aku on period la..
dah 3 hari hubby balik..mcm bese la..still amalkan sistem gilir2..aku yg create sistem nih start dari kawen lg..sebab takmo 2 2 mak kecik ati..lagipon xde hal lah...umah dekat je...
semalam tido umah my MIL..so,sahur kat sana la..first time sahur kat umah org..kul 3.50 aku dah bangun gara2 takut mak aku jenis bangun awal..tp ropa-ropanya dia dah bangun pon..masak nasik & hangatkan lauk pauk je..first time gak kejutkan my hubby,x susah ropanya kejutkan hubby aku...heheh..ni gak la kali pertama aku bersahur ngan hubby terchenta..sahur pertama dan kali pertama sambut pose ngan hubby..
berbuka kang kat umah aku laks...so,petang ni bole la pegi pasar ramadhan..
ok la...nak kasi clear jap keje yg pending nih..babai..pose jgn x pose taww!!

No comments:

Post a Comment