Monday, October 22, 2007

selamat hari raya!

Dikesempatan ni aku nak wish selamat hari raya aidilfitri pada sume yg kenal aku..,jari disusun sepuloh memohon maaf andai ada silap & salah... raya taun ni first time aku sambut ngan hubby tercenta!.. alhamdulilah,takat ni apa yg kami plan dulu dah pon termakbul....cuma tunggu next year je termakbul @ tak plan nak sambut raya ngan baby..insyallah..kalo x kuar lagi tp maseh dlm puyut pon xpe..aminn...heheh paling best bila hubby decide nak raya belah aku..apa lagi..melompat la...sapa x syok..heheh..tp sume tu xde hal sgt sebab umah kitorang dekat je..dalam 10 menet da sampai.. pagi raya,pas bermaafan-maafan ngan hubby,mak & famili yg len..hubby pegi semayang sunat raya..ziarah kubur arwah bapak aku..& teros dia ke kubur arwah ayah dia pulak..sedey tang part ni la sebab aku 'on leave'...heheh....so,x bole pegi semayang & ziarah kubur.. lagi satu yg terkilan sebab baju raya merangkap baju tema x sempat siap,at last kitorang pakai x sedondon..heheh..balun je la...taun depan aku nak makesure buat preparation awal..:D pas ziarah belah sedara aku,kitorang teros berangkat ke rumah my mil laks...nak kasi fair & square kan?..dlm 1 hari bole raya sume rumah..tu yg best...!!..sampai la malam... raya ke 4 baru hubby balek Taiping... sumenye best la taun neh..xde yg x best...!!

No comments:

Post a Comment