Thursday, March 1, 2007

Lady In Green..

hhehehe...arini mai keje pakai baju,tudung & kasut ijau...so,i'm lady in green...cewah!..
aku tingin nak jadik lady in red..tp cam terlampau je aku tgk..:D...
satgi jalan orang asik usha aku je...kalo org takpe..ni kalo lembu...mampuss aku..ngeee...

rasa cam nak pi nagoya sok..bole la pi tgk kain sepasang dua..pastu nak pi cari kain utk buat baju melayu abg..untuk akad nikah kitorang ler nanti..lupa lak nak gantikan balik kain dia..ekceli,aku da beli pon..tp x beli sekali...kain dia putih bersih..kain aku putih kebiruan..tu la gatal sgt pi beli asing2..ingat cam sama je...so,kene ganti la..kang dok tanya aku x buat lagi lak...haru!..

apa lagi eh yg x beli lagi?...ha!..satgi nak pi kailan jap..beli anak tudung...aritu dah beli..ni nak beli lagi..utk akad pulak..

1 comment:

  1. wah cik kak nie..bergaya sungguh!hehehe...ni mesti wajah pong berseri2...nanti jgn luper htr kad jemputan kat akak yer...!

    ReplyDelete