Sunday, March 4, 2007

welkem bek!

cam kambeng je munyik bek tu...ekekke...meh aku citer apa jadik sabtu & ahad lepas... sabtu 3 mac 07 aku,mak & akak2 pegi kulim...kitorang pegi bayo duit kete..then,makan2 dulu kat sri junjung,taman selasih..sedap gak..tp ramai siot org...masakan kg,mau org x ramai.. pastu pegi beli 2,3 mende lagi yg lom setel...aku beli bekas nak taruk muffin,coklat..pergh..setiap kali beli mau seratus dua gak oo melayang...tp mujur gak baru gaji.. pastu balik pekene char koew teaw kat key's.. ahad 4 mac 07 dari pagi sampai petang aku asik dok kelebek mende alah yg beli marin...penat gak nak melipat kotak tu..mujur budak2 sebelah umah aku rajin tulun..erm..apa lagi ek nak isi dlm tu selain coklat?....kipas ok x??...tgk la nak survey yg murah2...

No comments:

Post a Comment